GUIDE TIL KAMPAGNE- OG MEDIEVALG

360graders medie- og kampagnegenerator.

Udfyld kriterierne og se forslag til medier til din næste Outdoor-kampagne.
Vi giver dig vores anbefaling til medievalg for, at optimere din kampagne i forhold til målgruppe, budskaber og budget mv.
Benyt vores kampagne-generator som anvisning og lad os derefter tage en dialog for mere målrettet anbefaling i forhold til dine ønsker.


Alder:
Anslået aldersgruppe for målgruppen.
Ung |
Voksen |
Familie
Transportform:
Vælg målgruppens primære transportmiddel.
Fodgænger |
Cyklist |
Bilist |
Bus
Geografi:
Kampagnens rækkevidde.
Lokalt |
Regionalt |
DK
Lokation:
Mediernes primære lokationer.
Byen |
Trafik |
Center |
Detail
Digitalt:
Digitale medier eller traditionel ooh.
Digitalt |
Traditionelt
Formål:
Er kampagnebudskabet taktisk eller ønskes der branding/kendskabkampagne?
Taktisk |
Branding
Budskab:
Er budskabet simpelt eller kræver kompleksiteten mere tid tid afkodning eller større formater?
Simpelt |
Komplekst
Kampagnebudget:
Anslået budget i DKK til kampagneinvesteringen.
20t |
50t |
200t |
500t |
1 mio.