Play Shopping

digitale og dynamiske kampagner i shopping centre

Reklamer i shoppingcentre over hele Danmark er eksklusive digitale formater, som med fleksibilitet og skræddersyede budskaber
giver en meget høj effekt, enten taktisk eller for din virksomheds brand.

Digitale
formater
Fantastisk opmærksomhed på store eksklusive skærme med HD-opløsning.

Digitale reklamer ved centre

Fleksibelt
ooh-medie
Skift budskaberne dynamisk eller stream indhold fra online-feeds mv.

dooh reklame ved storcentre i danmark

Sidste
eksponering
Eksponerer over 1 mio. mennesker ugentligt og umiddelbart inden deres købsbeslutning.

Digital Outdoor ved storcentre og tæt på indkøb

Play Shopping styrker din marketingplan

  • Vores 14 shopping centre benyttes af mere end 1 mio. ugentlige gæster.
  • Centrene står for en ugentlig detail-omsætning på ca. 174 mio. kr.
  • Benyt fleksibiliteten og tilpas dine budskaber efter tid, sted, vejr osv.
  • De 14 centre er placeret i hele Danmark.
  • Medierne er sidste påvirkning af kunderne inden beslutning/køb.

Annoncører

Hvem kan med fordel benytte reklamer storcentre?

Både lokale, regionale og landsdækkende annoncører kan med fordel benytte reklamer i centrene – enten fordi at de har distribution i centrene eller til branding af virksomhedens produkter.

Geografi

Bred dækning eller strategiske placeringer?

Eksekver din kampagne i enten ét shoppingcenter, i flere centre eller i en serie på samtlige centre i netværket.

Vores landsdækkende serie dækker flg. centre:

Kommer snart…

Kampagne

Mediets perioder og timing

Kampagner på Play Shopping kører oftest af en uges varighed, men kan bookes fra én dag til flere uger.

Priser

Kontakt for dialog eller indhent tilbud

Hør mere om hvad en kampagne i de danske storcentre kan tilføre din virksomheds marketingaktiviteter eller indhent et uforpligtende tilbud.