Play Mall i storcentre
Digitale kampagner i shoppingcentre ⬤
Digitale formater
Fantastisk opmærksomhed på store eksklusive skærme med HD-opløsning.
Fleksibelt DOOH-medie
Skift budskaberne dynamisk eller stream indhold fra online-feeds mv.
Sidste eksponering
Eksponerer over 1 mio. mennesker ugentligt og umiddelbart inden deres købsbeslutning.
2 typer: Play Adshel Mall og Play Billboard Mall ⬤
Vores 14 shopping centre benyttes af mere end 1 mio. ugentlige gæster ⬤
Centrene står for en ugentlig detail-omsætning på ca. 174 mio. kr. ⬤
Benyt fleksibiliteten og tilpas dine budskaber efter tid, sted, vejr osv. ⬤
De 14 centre er placeret i hele Danmark ⬤
Medieinfo
- Reklamer i shoppingcentre over hele Danmark er eksklusive digitale formater, som med fleksibilitet og skræddersyede budskaber giver en meget høj effekt, enten taktisk eller for din virksomheds brand.
- Eksekver din kampagne i enten ét shoppingcenter, i flere centre eller i en serie på samtlige centre i netværket.
- Kampagner på Play Mall afvikles oftest af en uges varighed, men kan bookes fra én dag til flere uger.
- Både lokale, regionale og landsdækkende annoncører kan med fordel benytte reklamer i centrene – enten fordi at de har distribution i centrene eller til branding af virksomhedens produkter.
Kontakt os for at høre mere
Lad os tage en snak omkring mulighederne på Play Mall i storcentre eller få et prisoverslag.
Eller indhent tilbud på kampagneforslags-siden