Digital reklame i detailhandlen

Retail Digital

Sidste eksponering inden købesbeslutningen

Påvirk forbrugeren under indkøbsturen

Budskaberne vises ved indkøb af daglivarer

Købsrejsen slutter her - vær det sidste brand eller produkt i bevidstheden

Digitalt og fleksibelt instore medie

Tilpas produkt/budskab til døgnrytmen eller tid på ugen
Danmarks eneste kommercielle retail-netværk
Afslut købsrejsen og øg konverteringen
Skærp forbrugerens opmærksomhed i købsbeslutningen
Påvirk trafikflowet i butikken
De fleste produkter sælger bedst på bestemte tidspunker - udnyt det digitale medie

Medieinfo

  • 556 digitale skærme
  • 208 dagligvare forretninger
  • Reklamespot på 15 sek.
  • Tændt i hele åbningstiden
  • Landsdækkende
  • Benyt film eller motion graphics

Kontakt os for at høre mere

Lad os tage en snak omkring mulighederne på Digital reklame i detailhandlen eller få et prisoverslag.
Eller indhent tilbud på kampagneforslags-siden
Privatliv

Vi behandler dine data for at levere den bedst mulige brugeroplevelse, indhold eller personlig tilpasning af reklamer og måler leveringen af dette for at få indsigt i vores hjemmeside.

Vi deler disse oplysninger med vores partnere på grundlag af samtykke og legitime interesser.

Du kan samtykke eller afvise indsamlingen af data. Disse valg signaleres til vores leverandører, der deltager i Transparency and Consent Framework.

Google Privacy policy | Meta Transparency Center