Play Mall

Digitale kampagner i shopping centre

Reklamer i shoppingcentre over hele Danmark er eksklusive digitale formater, som med fleksibilitet og skræddersyede budskaber giver en meget høj effekt, enten taktisk eller for din virksomheds brand.


Digitale formater

Fantastisk opmærksomhed på store eksklusive skærme med HD-opløsning.

Play reklame i shoppingcenter

Fleksibelt DOOH-medie

Skift budskaberne dynamisk eller stream indhold fra online-feeds mv.

Play Mall Billboards i butikscenter

Sidste eksponering

Eksponerer over 1 mio. mennesker ugentligt og umiddelbart inden deres købsbeslutning.

Reklame i storcenter


Play Mall styrker din marketingplan

  • 2 typer: Play Adshel Mall og Play Billboard Mall.
  • Vores 14 shopping centre benyttes af mere end 1 mio. ugentlige gæster.
  • Centrene står for en ugentlig detail-omsætning på ca. 174 mio. kr.
  • Benyt fleksibiliteten og tilpas dine budskaber efter tid, sted, vejr osv.
  • De 14 centre er placeret i hele Danmark.
  • Medierne er sidste påvirkning af kunderne inden beslutning/køb.
Play Mall Adshel i center

Hvilke annoncører kan med fordel benytte reklamer i storcentre?

Både lokale, regionale og landsdækkende annoncører kan med fordel benytte reklamer i centrene – enten fordi at de har distribution i centrene eller til branding af virksomhedens produkter.

Bred dækning eller taktiske placeringer?

Eksekver din kampagne i enten ét shoppingcenter, i flere centre eller i en serie på samtlige centre i netværket.

Mall Play mediet’s kampagne perioder og timing

Kampagner på Play Mall afvikles oftest af en uges varighed, men kan bookes fra én dag til flere uger.

Kontakt os for priser eller dialog omkring tilbud

Hør mere om hvad en kampagne i de danske storcentre kan tilføre din virksomheds marketingaktiviteter eller indhent et uforpligtende tilbud.