Digitale reklamer på landets uddannelses institutioner
Studie Digital ⬤
Impact overfor den attraktive unge målgruppe
Unik mulighed for at påvirke de unge uden de skal foretage en aktiv handling
Op til 60% erindring til kampagnerne
På traditionel Outdoor er benchmark ca. 8%
Digitalt materiale giver dynamik og fleksibilitet
Skab opmærksomhed med film og tilpas budskaber til f.eks. mandag morgen eller fredag eftermiddag mv.
Eneste digitale platform på landets uddannelsesinstitutioner ⬤
Unik urban, ung og aktiv målgruppe ⬤
Tid til længere budskaber og aktivering via mobilen ⬤
De 16-28 årige går generelt meget op i en aktiv livsstil ⬤
Eksponering i et miljø de unge kan relatere til og have dialog i ⬤
Medieinfo
- 83 uddannelsessteder
- 101.419 studerende
- Reklamespot på 15 sek.
- Tændt i skolernes åbningstid
- Landsdækkende
- Benyt film eller motion graphics
Kontakt os for at høre mere
Lad os tage en snak omkring mulighederne på Digitale reklamer på landets uddannelses institutioner eller få et prisoverslag.
Eller indhent tilbud på kampagneforslags-siden